לקופה לחצו

מסוקים חשמליים

המוצרים בקטגוריה מסוקים חשמליים

כמו שישנם מכוניות חשמליות על שלט רחוק, וטיסנים ישנם גם מסוקים חשמליים. מסוקים חשמליים כמו כל תחביבי השלט, נשלטים באמצעות שלט רחוק, ישנם סוגים שונים של מסוקים חשמליים, משוכללים יותר, איכותיים יותר, וכאלה שפחות לפיכך גם הסכומים של מסוקים חשמליים משתנים.

לעומת כלי תעופה אחר הנשלט על ידי שלט, מסוקים חשמליים קשה להטיס באוויר הפתוח, במיוחד כאשר ישנה רוח חזקה ועל כן הרבה אנשים נוהגים להטיס אותם בבית ואם הם עושים זאת בחוץ אז רק כאשר יש יום יפה מבחינת מזג האוויר בחוץ. ניתן להטיס מסוקים חשמליים עד זמן של 15 דק', לעומת זמן הטענת הסוללה שהוא 45 דקות בערך.

מסוקים חשמליים הם תחביב נהדר, לכל אוהבי האתגרים, ולכל אלה בעלי קואורדינציה טובה, ויכולת שליטה על כלי כלשהו באוויר ממיקומם על הקרקע. לא כל אדם מסוגל לעשות זאת, לשמור על יציבותם של מסוקים חשמליים בשמיים או אפילו בקרוב לתקרת הבית, הדבר מצריך כישורים ויכולות מסוימים וכמובן אהבה לתחום.

מסוקים חשמליים  ניתן להשיג בחנויות השונות המוכרות מוצרי שלט ומחשוב, ישנם חנויות רבות כאלה במרכז הארץ ובפתח תקוה. ישנם מסוקים חשמליים יקרים ישנם פחות, תלוי באיכותם וברמת יכולות ההטסה שלנו, מה שבטוח שההשקעה שווה, אם זה תחביב עיקרי שלנו, ודבר שאנו אוהבים לעשות בשעות הפנאי, המחיר והמאמץ אחר חיפוש מסוקים חשמליים מתאימים משתלם.

מסוקים חשמליים מגיעים בחבילה עם מטען וסוללה, מערכת רדיו, להבים להחלפה, ערכת הטענה לרכב, וכמובן מסוק. כל זה מספק את חווית ההטסה, ביחד עם למידת העקרונות הבסיסים להטסת מסוקים חשמליים, הטסת חרטום, הטסת זנב, שמיניות, ההמראה הנחיתה וכו'. אם אחד מחלקי המסוק מתקלקלים תמיד ניתן למצוא חלקי חילוף, בחנויות אלו של תחביבי שלט, יש לבדוק כמה החלק עולה ואם שווה להשקיע עליו בנפרד או לקנות מסוק חשמלי חדש.

אנשים שאוהבים הטסת מסוקים חשמליים לרוב גם יאהבו הטסת טיסנים, כיוון שיש ביניהם דמיון, על שניהם שולטים מהקרקע בעודם נמצאים באוויר, כמובן שיש שוני במהירויות ובכלל בסוג ההטסה, אך הדמיון רב מהשונה בין השניים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן